יום חמישי, 14 ביוני 2012

טעים להכיר

עשור!!!! לא מאמינה שאני אוטוטו אני חוגגת עשור כעצמאית. במשך (כמעט) עשר שנים אני מפעילה ילדים ומבוגרים בעיקר לימי הולדת יצירתיים עם פימו, בצק סוכר וממתקים. איזה תענוג לקחת חלק ביום הכי הכי שמח של הילדים. אני הופכת לחלק מהם לשעתיים וחצי (בערך) ונהנית מכל רגע (:

אבל לא זו מטרת הפוסט. הפעם אני רוצה לשתף בזכות להכיר דווקא את ההורים של החוגגים.

בכל שיחת טלפון אני עושה סקיצה מהירה של האם (לפעמים גם האב מעורב) איתה אני מתאמת ומסכמת את פרטי המסיבה...ואז מגיע הרגע בו אני דופקת בדלת ונכנסת פנימה והכל מתנפץ לחלוטין (בדרך כלל). איכשהו אני תמיד מדמיינת אותם אחרת!!! אני לא טובה בזה (;  אני זוכה להכיר הורים מסוגים שונים, נהנית לקבל רעיונות חדשים, להכיר את המשפחה הקרובה (שנמצאת בחגיגה) ולהתענג על כמה קינוחים באמת באמת שווים.

תרשו לי לשתף אתכם בפינוק המתוק שקיבלתי מקרן, אמא של ירין מאריאל!
את קרן פגשתי בפייסבוק. כך שידעתי פחות או יותר למה לצפות (: הגעתי להפעלת עיצוב עוגות אישיות בבצק סוכר של ירין עם חברות ומשפחה.
בתום הפעילות ואריזת התוצרים מיד התפנקתי בקפה וקינוחים אישיים שנשמרו במיוחד עבורי. בצד. בתוך המקרר!!! (כי אחרת היו נטרפים). אני חייבת לציין שהתאהבתי! וכשמבקשים ממני להביא קינוח למפגשים משפחתיים או עם חברים אני מפנקת בזה גם!

אז קיבלתי את אישורה של קרן לפנק גם אתכם....
שלוש שכבות השלובות יחד לקינוח פשוט וט-ע-י-ם
אז קדימה לעבודה!



מתכון לקינוח אוראו:
שכבה 1: שכבת עוגיות. לפורר או לטחון 300 גרם עוגיות אוראו.
שכבה 2: גנאש שוקולד. בקערה עמידה למיקרוגל להמיס 3/4 מיכל שמנת מתוקה עם 200 גרם שוקולד מריר ולבחוש היטב לקבלת גנאש שוקולד אחיד.
שכבה 3: שכבת מוקה. להקציף 1+1/4 מיכלים של שמנת מתוקה עם 5 כפות אבקת סוכר וכף קפה נמס.

לשמור במקרר. מומלץ להוציא כעשר דקות לפני ההגשה.
תהנו ותפנקו......ולי מחכים עוד כמה מתכונים מפנקים לנסות (מקרן ועוד כמה הורים....)







תודה שהקדשת מזמנך לקריאת הפוסט!
אני מחפשת לקינוח הטעים הזה שם מתוק מתאים וקליט... ולך יש הזדמנות לזכות בסינר מעוצב למטבח בהתאמה אישית בשלושה שלבים בלבד:
  1. לעדכון מייל בשדה המיועד לכך משמאל ולאשר את ההרשמה במייל שנשלח לכתובת שעודכנה.
  2. לרשום בתגובה לפוסט שם מתאים מתוק וקליט לקינוח.יש לגלול את הדף למטה ולרשום את התגובה בחלון ה"תגובות" המופיע בהמשך. חשוב להזדהות בעת הרישום. תגובות שיירשמו תחת "אנונימי" לא יוכלו לקחת חלק במשחק. (אין לחזור על שם שכבר מופיע).
  3. לשתף בדף הפייסבוק כדי לאפשר לחברים שלך להציע שם מתאים ואולי לזכות בפרס! ניתן להעתיק את הכתובת הזו: http://sweetravid.blogspot.co.il/ ולשתף בקיר או לשתף את התמונה שהגעתם דרכה מהפייסבוק
חשוב לדעת:
השם הנבחר "שוט מתוק" תודה לקרן גולן על ההצעה המתוקה. מזל טוב, סינר מטבח מודפס בדרך אלייך....


13 תגובות:

  1. גלידת אוריאו

    השבמחק
  2. "סוויט רביד"- מתאר אותך בדיוק... מתוקה, מתוקה, מתוקה!
    את התאהבת בקינוח והילדים התאהבו בך, עד היום אני שומעת כמה נהנו ביומולדת של ירינוש.
    שמחה ששיתפת את ה"שוט המתוק" עם כולם, ככה גם הם יוכלו להנות מהקינוח הכי, אבל הכי טוב.
    נשיקות

    השבמחק
    תשובות
    1. קרן!!! כמה שאני שמחה לשמוע (:
      באמת נהניתי אתכם וקבלת הפנים היתה משפחתית ונעימה. תודה רבה.

      מחק
  3. חשבתי יחד עם הילדים ועלו ההצעות הבאות:
    -עינוגי אוריו
    -אוריו קראש
    -אוריו גנאש

    השבמחק
  4. השם שלדעתי הכי מתאים לקינוח הוא אוראוסנסיישן, כי הקינוח הזה הוא באמת סנסציה (:

    השבמחק
  5. דבר ראשון- קינוח מדליק, מאמצת אותו ואכין אפילו היום!
    השם שאני מציעה- אוראית (פירוש- אוריאו במנה אישית).

    השבמחק
  6. פינוקיאו!!
    pinukeo
    שמורכב מפינוק ואוריאו

    השבמחק
  7. אממממ... וואוו קודם כל נראה מעולה ונשמע טעים ביותר:)
    ההצעה שלי לשם היא-סוויט טריפל, (סוויטריפל)

    השבמחק
  8. מרינה גרינגאוז17 ביוני 2012 בשעה 20:09

    פינוקי אוראו אישיים

    השבמחק