יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

בקרוב החגים

בעוד כשבועיים החגים כבר כאן!!!

החופש רק הסתיים (לחלק מהזעטוטים של הבית אלה חוזרת לגן רק ב1.9.2012) וכבר מריחים את החגים בפתח. הכל השנה כל כך קרוב וכל כך מהיר ובעוד כשבועיים נחגוג את ערב ראש השנה. אני כבר מתחילה להיערך בהתאם. מנצלת את הזמן בין משחק לקיפול כביסה לארגן עוד חלק בבית שלא מקבל תשומת לב שבועית. וכמו שהמאמנת שלי למדה אותי אני עושה עוד V גדול על משהו מרשימת ה"צריך" שלי (זו רשימה שמתעדכנת כל הזמן ובה דברים גדולים וקטנים שאני צריכה לטפל בהם בהקדם. כשהם נמצאים לנגד עיני יותר קל לי לזכור אותם ולהתחייב לבצע). אתמול סדרתי את המזווה שלי מרשימת ה"צריך". לא להאמין מה הוצאתי משם ומה עוד נשאר. כיף גדול לפתוח את הארון ולראות את הסדר!

התגלית הגדולה שלי במזווה (תרתי משמע)  8 קופסאות אינסטנט פודינג וניל (לא השתגעתי ולא שדדתי אף סופר. לקראת פסח אני רוכשת את כל המצרכים כשרים לפסח. ואני זוכרת שעל חלק מהאריזות לא ראיתי הכשר מתאים אז קניתי עוד (: ואחרי פסח קניתי עוד וככה אגרתי כמות נכבדת של המוצר)

התחלתי לחפש ברשת מה לעשות. לא התחשק לי שוב עוגת בסקוויטים, למרות שהיא אהובה על החצי ושחר נהנה מאוד להכין אותה איתי (מבטיחה להעלות עוגת בסקוויטים עם טוויסט קטן כמו שאמא שלי ז"ל היתה עושה. מדליקה ביותר)

מצאתי עוגה בחושה שתמיד כיף לאכול עם קפה טעים או כוס תה לימוני ונענע (כן, אני שותה תה בערבים גם בחום הזה. אוהבת!!!). שחר ואני הכנו ביחד....

הנה המתכון לעוגת תפוזים בחושה - לינק למתכון המקורי
4 ביצים
1 כוס סוכר
1 כוס שמן
1 כוס מיץ תפוזים
1 חבילת אינסטנט פודינג וניל
1 וחצי כוסות קמח תופח
1/2 כוס קוקוס טחון

אופן ההכנה: מקציפים 4 בימים עם סוכר לקצף בהיר. מוסיפים את שאר החומרים ומערבלים עד לקבלת בלילה אחידה. אופים בתבנית בקוטר 24 ס"מ או 2 תבניות אינגליש קייק בחום בינוני כחצי שעה או עד להזהבה. 


שינויים שעשיתי: במתכון המקורי היה עם מיץ תפוזים, אני המרתי את המיץ בחלב (לא היו לי תפוזים). הפחתתי מעט את כמות הסוכר והתקבלה עוגת וניל קוקוס בחושה עסיסית ונימוחה בפה
לינק למקור התמונה


ממליצה בחום לעטיפה בבצק סוכר או ככה סתם. ניתן לשדרג עם חתיכות פרי טרי או משומר ולגוון בכל פעם מחדש. 

בינתיים ממשיכה עם רשימת ה"צריכים" שלי...מעניין מה עוד אמצא (;
ואם יש לכם הצעות לעוגות או קינוחים עם אינסטנט פודינג וניל אשמח אם תשתפו כאן. מבטיחה לנסות! 


2 תגובות: