יום שני, 2 בספטמבר 2013

פשוט טעים

שקט! מצלמים. 

ראיתי פרסום בפייסבוק. שלחתי מייל עם הפרטים. קיבלתי שיחת טלפון ושפכתי קצת פרטים מי אני ומה אני. בדקתי בייביסיטר לילדים. אישרתי השתתפות ונעצתי יומן (הייתי משתתפת בכל מצב!) . אפיתי את העוגה שלי שהכי הכי מככבת. התכוננתי עם טונות של התרגשות. נסיעתי לבדי באוטו עליתי במעלית וישר לאודישן! דייקנים פה (: לא השאירו לי דקה לנשימה....

4 נשים בחדר ישיבות. ואני עומדת מאחורי דלפק עץ מאולתר מחזיקה דף עם שמי "רביד בזק" מבקשת שיצלמו אותי עם העוגה כדי להעלות לכם טיזר קטן ומתחילה לירות בצרורות איך הכל התחיל... מתי בכלל התחלתי לאפות. אני הרי יכולה לדבר על זה מהיום עד מחרתיים. הרגשתי הכי אני!


עקבו אחרי באינסטגרם http://instagram.com/ravidbazak

ספרתי להן למה מכל הדברים הטעימים שאני עושה בחרתי דווקא בה. האמנתי שאם היא קוצרת כל כך הרבה מחמאות בכל מקום גם פה היא תהיה קלף חזק. מקווה בכל זאת. כאמא שעובדת מהבית ועוד בתחום העוגות, הגננות של אלה ושחר תמיד בחרו בי להביא עוגה. ת'אמת הכי נוח. הכי קל. הכי טוב. הכי הכי פשוט. וזו היא העוגה שלי הפעם. וכמו שקראתי למתכון שלי "פשוט טעים"
לאחר כמה דקות של דברת, מצידי (כמובן) העזתי לבקש מהן לטעום בנוכחותי. אולי זו היתה טעות בעצם, אבל הייתי חייבת לשמוע מה דעתן על העוגה (היא משמשת אותי גם לעיטוף בבצק סוכר כי אני לא מתפשרת על טעם והכי הכי כיף לקבל מחמאות שהעוגה אכילה ועסיסית, לנפץ איזה מיתוס או דיעה רווחת מוטעית לחלוטין! שעוגות בצק סוכר הן לתצוגה וצריך להכין ביחד איתן צי עוגות אכילות). 
אחרי 10 דקות יצאתי משם מחוייכת וסקרנית.

בינתיים, האוהדים החברים והמשפחה בפייסבוק, לא נשארתם אדישים לטיזר שפורסם ישירות משם. פרגנתם בלייקים ובסקרנות למתכון שבחרתי (אף פעם לא מזיק עוד מתכון מוצלח לאוסף). אז קודם כל תודה שאם עוקבים אחרי ומתרגשים ביחד איתי!!! תחזיקו לי אצבעות ואולי תגלו את המתכון בדרך מקורית ומפתיעה. בטוח אעדכן בהמשך.

ובינתיים... מפנקת אתכם בעוגה טעימה ועסיסית לחג. קלילה ופשוטה. מתכון שקיבלתי מנעמי, מהגן הקודם של שחר (שעבדה איתי פעם, שם באותו הגן. כשהייתי גננת במשרד החינוך. סיום השנה בגן הזה לשחר שלי היתה סגירה מעגל). ניסיתי אותה כמובן, וממש ממש אהבתי, קיבלתי אישור לפרסם ואני מפנקת גם אתכן. הכינו כלי כתיבה או מדפסות:

חומרים:
4 ביצים
3/4 כוס סוכר
2 שקיות סוכר וניל

3/4 כוס שמן
1 כוס יין תירוש
2 כוסות קמח תופח
1 כף קינמון
3-4 תפוחי עץ, גרנד סמית קלופים וחתוכים לקוביות (**אפשר לחתוך בקלות ובזריזות עם חוך הסלא הידני**)

אופן ההכנה:
מוסיפים את החומרים לפי הסדר בהדרגה. ניתן להוסיף צימוקים או שקדים
אופים בטמפרטורה של 180 מעלות עד שקיסם יוצא יבש, עם מעט פירורים. 

הצעת הגשה: אפשר להגיש עם כדור גלידת וניל או ככה סתם עם כוס קפה טובה!


בהצלחה ובתיאבון.
http://www.sweetravid.blogspot.co.il/2013/09/blog-post_2.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה